28 March 2007

Поредното безобразие в нашата Държава!

Известният от една камара телевизионни предавания дерибей Гео Дундаров оправдан за 10 незаконни строежа край Елена!

ВЛАДЕТЕЛЯТ НА ЕЛЕНСКИТЕ ЛОВНИ ПОЛЕТА БЕ ОПРАВДАН ВЧЕРА ПО ДЕЛОТО ЗА НЕЗАКОННО СТРОИТЕЛСТВО. Безумното решение е дело на съдията Пею Приходков въпреки всички усилия на прокуратурата. Само за 6 месеца бе приключено разследването преди броени месеци и внесен обвинителен акт в местния съд от районния прокурор Красимира Христова, която вчера също не си вдигаше мобилния телефон! Защо 44-годишният шеф на фирма „Гимел” с огромен чифлик в Eленския балкан не е виновен, щяло да стане ясно след написване на мотивите по делото. Апелативният прокурор Аня Димова научи от пресата за скандалното решение и каза, че със сигурност тази присъда ще бъде протестирана.

„… По това дело се оказа, че въпросните земи не са земеделски и аз винаги съм вярвал в съдебната система. Това ще се случи и с другото дело срещу мен и хората ми за побой и грабеж. Аз наистина съм благодетел на Еленския балкан и ще го докажа”, каза снощи Гео Дундаров.

ДАНО ДА НЕ СЕ ОКАЖЕ ПРАВ, ЗАЩОТО ИНАЧЕ ЗА ПОРЕДЕН път се обезсмисля тежък труд на полиция и прокуратура. Отделно РДНСК обяви въпросните строежи в чифлика му за незаконни и за подлежащи на събаряне!

3 comments:

Петър said...

Гадна работа. И във Варна в последно време се злоупотребява със строителството, в Морската градина лъснаха някои нови сгради. Сега уж има забрана, но доколко ще се спазва не се знае.

Иначе виж в блога ми: дадох на твоите разкази за паметника "Майка България" и "Марно поле" специално място :)

Търновец said...

Петре, за ДУндаров феноменалното е , че има някакъв невероятен защитен чадър разпънат над него ... Човека прави явни безобразия и е направо извън закона и пак никой нито не го преследва , а съдилищата го оправдават ...

А иначе гледай какви са планували да ги вършат варненци и по моя девствен роден край ...

http://www.segabg.com/online/article.asp?issueid=2443§ionid=5&id=0001401

Стойчо said...

Здрасти Търновец, щеше да пишеш за Скопие? гледа,чакам - нищо засега...
Ще яде Асан баница? т.е.ще чета ли разказ за Македония?:-)