12 February 2007

Щафета - Няколко неизвестни факта за мен...

Комитата ми предаде щафетата и ето ,че дойде и моя ред ;-)

1. Като малък съм бил доста кротко дете. Единственото , с което съм се отличавал от връстниците ми е била според разкази на родителите ми , пристрастеността ми към детските приказки. Подлудявал съм ги доста често с отказа си да заспя без поредната доза измишльотини за деца , които им се е налагало да ми четат всяка вечер. Това обаче за тях досадно бреме, от едно време нататък (както често се случва в живота) се е оказало манна небесна за учителките в детската градина , които са ме използвали доста често за техен заместник , разказвач и омайник за групата деца , чийто родители са закъснели да ги вземат от ЦДГ след работно време.

2. Поради генетически заложби винаги съм бил най-високият в клас(начално училище/средно/гимназия) ... дори и в казармата забивах кола, и цял полк барабар с офицери и сержанти се строяваше по мен. Поради тази причина до края на гимназията спортувах доста сериозно Баскетбол - като в паметта ми останаха незабравими няколко титли от училщните градски първенства , както и участия на областни и републикански първенства по спорта за дългучи .

3. Ученическите ваканции през детството си прекарах в живописния Еленски Балкан при баба ми и дядо ми - корави балканджии(лека им пръст). От тях научих много неща в живота си от пасането на пуйки, през всякакви селскостопански дейности, та чак до фундаментални неща , като това ,че "Балкана ражда хора , а полето тикви ! " :-) Елена за мен е втори роден град ...

4. След завършване на Математическата Гимназия в родния ми град , кандидатствах в 5 университета - СУ, УНСС, ТУ-София , ТУ-Варна и ВТУ. Благодарение най-вече на уникалният ми класен ръководител и преподавател по математика г-н Величков(поклон!) бях приет на първо желание и в 5-те университета ... Поради сантиментални причини и такива свързани с музика(свирих на бас 2 години в една ученическа банда) избрах да бъда издънката във фамилията от баща и дядо , дипломирани инженери от Пражката Политехника , и завърших като 3-то поколение инженер, само че в ТУ-Варна ... За този си избор в живота не съжалявам и досега, може би защото беше лично мой.

5. В казармата служих като радио-разузнавач в едно секретно поделение , за което съм подписал декларация за опазване на държавна тайна :)))... която все още има давност ... за съжаление или не, служих доста след 1989 , и то като редник висшист , който нито успя да научи за 4 месеца морзовата азбука, нито седна някога зад радиостанцията , нито бе вербуван от тайните служби .

6. С професията си (графичен и уеб дизайн) започнах да се занимавам на шега по време на следването в Университета . За моя голяма изненада два от първите ми проекти , които естествено правих почти за без пари и за приятели музиканти и графити артисти бяха приети доста добре от публиката , спечелиха доста признания от места като http://www.groovemanifesto.net/, http://www.bestflashanimationsite.com/ , http://plasticpilots.com/ и ред други ... В момента , участвам в изработката на доста по-големи и сложни уеб сайтове и интерфейси за уеб базирани софтуери за хора с дебели портфейли ... проекти, за които никога естествено не печеля награди :)

7. В София дойдох преди около 3 години. Тук срещнах и жената на живота си (не всичко в София е чак толкова зле в края на краищата :))) . Преди половин година вдигнах сватба :) и се ожених за най-чудесната жена на света.

8. Из Бивша Югославия и Дламация с кола ... бе дефатко медената ми седмица и ... край на автобиографията по Бранислав Нушич :)

9. В момента работим за новия ни Дом във Велико Търново и кроим планове за завръщане в далечното бъдеще ... и което е по важно ... мечтаем си Господ да ни дари с рожба .

No comments: